مصاحبه آرشیو خبر ها
کی ، چی گفت؟ اظهار نظرهای جورواجور در آستانه ی دیدار حساسمان در آلیانز!

کی ، چی گفت؟ اظهار نظرهای جورواجور در آستانه ی دیدار حساسمان در آلیانز!

در آستانه ی دیدار تیم های یوونتوس و بایرن مونیخ، مربیان، بازیکنان در مورد آن به اظهار نظر پرداختند:

 

مربی سابق یووه، فابیو کاپلو:

 

شانس یوونتوس برابر بایرن؟ 40٪، آلمانی ها تعداد بیشتری بازیکن بزرگ و با شخصیت در ترکیبشان دارند. ما نیاز به یک یووه ی بسیار مصمم تر خواهیم داشت و حتی قوی تر از آن چیزی که در نیمه ی دوم بازی رفت دیدیم، نیمه ی دومی که همه دیوانه اش شده اند. برای شکست این بایرن، یووه باید کاری استثنایی انجام دهد، من فکر می کنم بایرن به یوونتوس برتری دارد.

 

ماتئوس، اسطوره ی آلمانی سابق اینتر:

 

فکر می کنم که بایرن صعود می کند، اما یوونتوس تیم قدرتمندی است. بی دلیل نیست که آنها بعد از یک شروع بد صدرنشین ایتالیا هستند. آنها به مونیخ می آیند که دفاع کنند، سعی می کنند تا جای ممکن بازی را 0‐0 حفظ کنند و بعد تلاش می کنند که در انتهای بازی حداکثر استفاده را ببرند. با داشتن پوگبا در خط میانی، آنها کسی را دارند که تفاوت را رقم می زند و در خط حمله شان هم مهاجمانی دارند که می توانند در هر لحظه گل بزنند.

 

فیلیپ لام:

 

یوونتوس هیچ مشکلی با اینکه تا آخر بازی 0‐0 ادامه پیدا کند ندارد، بیانکونری تیم خطرناکی است، همه ی تیم ها نمی توانند بنشینند و منتظر اشتباه رقیبشان بمانند، اما تمام تجربه و آرامش مورد نیاز برای برای چنین کاری را دارند.

 

مولر:

 

من مطمئنم که آنها دوباره دفاعی بازی خواهند کرد، ما هدفمان این است که خوب بازی کنیم و از همان ابتدا تیم برتر زمین باشیم و با حمایت تماشاگرانمان از همان اول مسابقه از شانس های گلزنی مان استفاده کنیم. من مطمئنم، اما باید حواسمان جمع باشد، چرا که یووه علی رغم اینکه شانس های گلزنی کمی داشت، دو گل در بازی رفت به ثمر رساند. آنها کیفیت فوق العاده ای در تیمشان دارند و ما باید مراقب باشیم. نبرد سرزنده ای خواهد بود، دقیقا همان چیزی که از لیگ قهرمانان می خواهید. این برای دور یک هشتم نهایی مصاف سنگینی است، اما خب همین طوری است! بازی هیجان انگیزی خواهد بود. ما برای نتیجه ی 0‐0 بازی نخواهیم کرد، اما اگر نتیجه بدون گل مساوی شود با کمال میل قبول خواهیم کرد.

 

بن عطیه:

 

وقتی در سری آ‌ بازی می کردم، یوونتوس تیم قدرتمندی بود، آنها همیشه شکست ناپذیر بوده اند. یک بازی را یادم است که در پیراهن رم انجام دادم. به نظر می رسید که ما تیم قوی تر هستیم، اما بازی را 3‐0 باختیم. یووه تیمی است که حتی وقتی بازی برابری ارائه می دهد، توانایی پیروز شدن دارد. بایرن در دقایق آخر تمرکزش را از دست داد، در بازی برگشت ما باید مطلقا از تمام فرصت های گلزنی مان استفاده کنیم، کاری که در بازی رفت نکردیم. بایرن تیمی خواهد بود که صعود می کند، ما باید تا جایی که می توانیم پیش برویم، فتح لیگ قهرمانان.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: